پرشین رادیو تنها یار مردم ایران در تظاهرات

10 07 2009

دیروز قبل از اینکه به خیابان بروم رفتم روی شبکه های ماهواره ای ببینم چه خبر است .بی بی سی و وی او ای که تعطیل کرده بودن و بازپخش بودن کانال پارس در هاتبرد قطع بود کانال جدید کمونیست ها رو هم زده بودن و کانال یک شهرام همایون هم در یوتلست فریز شده بود .هیچ کانال دیگه ای هم نبود که گزارشی از تظاهرات برای مردم ایران بده .بعد رفتم سراغ رادیو و پرشین رادیو دیدم مبارز همیشگی سعید قائم مقامی کسی که خوب یاد میدم 10 سال پیش هم بدون خستگی در رادیو موج کوتاه حوادث 18 تیر رو بدون وقفه پوشش میداد در ساعت 3 نصفه شب آمریکا به رادیو رفته بود تا به صورت زنده گزارشی رو برای مردم ایران و جهان پخش کنه .خواستم از همینجا درودی براش بفرستم و به همه توصیه کنم حتما با آقای قائم مقامی تماس بگیرید و ازش تشکر کنید .

ننگ بر بی بی سی که دیشب به جای پخش گزارش از 18 تیر مستندهای بی ربط پخش میکرد و با اینکه اول دردلمردم ایران و خود من جا باز کرده بود ولی با کارهای اخیرش از چشم همه ما ایرانیان افتاد.

—————————————————————————————————— فرکانس پرشین رادیو : 11013 27500 H به اسم persian radio یا epersian ————————————————————————————— سایت برای پخش زنده : http://www.epersianradio.com/


کارها

Information

2 responses

16 07 2009
بی نام

نمیدونم به تحریفات و دروغهایی که بی بی سی و رادیو فردا به میر حسین نسبت دادن توجه کردید ازجمله همین الان رادیو فردا داره میگه میر حسین گفته من شرکت در نماز جمعه ی این هفته را بر خودم واجب میدونم اما با مراجعه به سایت رسمی ستاد میر حسین یعنی قلم نیوز بیانیه ی اصلی رو میخونی نوشته من صیانت از آرای مردم رو بر خودم واجب میدونم (و در نماز جمعه 26 خرداد شرکت خواهم کرد)بی بی سی هم این جمله رو به میر حسین نسبت داده بود که آماده ی شهادتم .گرچه ممکنه واقعا هم اینطور باشه اما این مجوز پخش دروغ رسانه ای نمیشه .
مرگ بر دروغگویان داخلی و خارجی و زنده باد جنبش آزادی خواهانه ی مردم ایران

11 08 2009
Melody

قدرت مدیا رو نمیشه دست کم گرفت من وقتی‌ انقلاب‌های تاریخی‌ دنیا رو مرور می‌کنم از جمله انقلاب ۵۷ میبینم چقدر بیش از حتی سیاسیون ،مدیا مردم رو گمراه میکنه.بنابرین مدیا مزدور میتونه مبارزات مردم رو به فرسودگی بکشون که اونوقت وظیفه ماست که دستشون و رو کنیم و پیش مردم از اعتبار بندازیمشون.خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم.فکر می‌کنم تو هم همسنگر مایی.به من سر بزن حتما.با سپاس از مطلب.

پاسخی بگذارید

